پیشنهاد کیوت ترین عروسک، برای جلوی ماشین

امروزه افراد بسیاری برای داخل اتومبیلشان از لوازم تزیینی استفاده می کنند. یکی از این وسایل تزیینی، عروسک می باشد. در این صورت افراد عروسک ها را یا پشت شیشه می چسبانند یا روی داشبورد قرار می دهند.
درست است که انتخاب نوع عروسک سلیقه‌ای می باشد و هر شخص با توجه به علایق خود عروسکی را انتخاب می‌کند، اما ما در این مقاله سعی کردیم زیباترین عروسک ها را که مناسب خودرو می باشد به شما خواننده عزیز معرفی کنیم تا بتوانید با انتخاب درست، اتومبیل خود را زیباتر کنید.

علت استفاده از عروسک برای داخل ماشین

قبل از هر چیز می توان گفت که استفاده از عروسک برای داخل ماشین، باعث می‌شود تا اضطراب و نگرانی های ما را کاهش دهد. همچنین می تواند یادآور خاطراتی باشد که با عزیزانمان داشتیم. استفاده از عروسک منجر می شود تا شخص برای لحظاتی که تنها یا با عزیزانش در خودرو سپری می‌کند، احساس خوشحالی و شادی کند. علاوه بر این هم اگر فرزند دارد، باعث می شود تا کودکتان در ماشین سرگرم شود.

چه نوع عروسک هایی برای داخل ماشین مناسب هستند

1_ انتخاب عروسک های کوچک، زیرا باعث زیباتر شدن فضای داخل ماشین می شوند.
2_ عروسک هایی که به شیشه می چسبند و یا آویزان می شوند.
3_ عروسک هایی که فنری می باشند و یا عروسک های پولیشی کوچک که به راحتی روی داشبورد قرار می گیرند.
4_ استفاده از عروسک های جذاب و گیرا.
5_ به جنس عروسک هم توجه کنید، زیرا برخی از عروسک هایی که از جنس پلاستیک می باشند ،ممکن است در اثر نور آفتاب، آب شوند و تغییر شکل دهند. بنابراین عروسک های پشمی و پارچه ای مناسب تر هستند .(البته این مورد به سلیقه شخص بستگی دارد )
نکته‌ای که باید در نظر بگیرید این است که عروسک هایی هستند که جنس آنها پلاستیک مرغوب می باشد و باید حتماً نور آفتاب به آنها برخورد کند تا حرکت کنند و باعث جذاب تر شدن ماشین گردند.

 

دلیل روانی دعوای کودکان بر سر اسباب بازی را میدانید؟

 

در ادامه ما به معرفی چند مورد عروسک داخل ماشین می پردازیم تا بتوانید در هنگام خرید با داشتن ویژگی‌های آن، به راحتی عروسک مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

1_ عروسک جاسوئیچی یونیکورن

عروسک جاسوئیچی یونیکورن
عروسک جاسوئیچی یونیکورن

 

می توان گفت از بهترین انتخاب هایی که می‌توانید برای عروسک داخل ماشین داشته باشید،عروسک یونیکورن است. ابعاد این مدل عروسک کاملا مناسب خودرو می باشد، و به دلیل براق بودن شاخ و دست و پای آن، عروسک را بسیار جذاب کرده است .این عروسک را می توانید در جاهای مختلف ماشین از جمله: روی داشبورد، آیینه جلو ماشین و سوئیچ ماشین قرار دهید. عروسک یونیکورن دارای دو رنگ مختلف است و جنس آن کاملاً نرم می باشد.

 

2_عروسک فیل یک متری

عروسک فیل متری
عروسک فیل متری

 

اگر فرزندی دارید که می خواهید مواقعی که در ماشین است، آن را سرگرم کنید، استفاده از عروسک فیل متری پیشنهاد جذابی می باشد .مدل این عروسک خیلی جالب می باشد، زیرا تصور کنید یکی عروسک فیل بسیار کوچکی وجود دارد که خرطوم آن به یک متر می رسد و این باعث جذاب تر شدن عروسک می شود. می توانید خرطوم این فیل را، هم به صورت باز و هم به صورت بسته روی داشبورد قرار دهید. جنس این عروسک بسیار نرم می باشد. از خصوصیات دیگر این عروسک که می‌توان به آن اشاره کرد، اعدادی است که روی خرطوم فیل قرار دارد و می‌توان از آن برای یاد دادن اعداد به کودکان و همچنین تمرین زبان انگلیسی استفاده کرد. برای خرید عروسک فیل متری میتوانید از کیدزلند اقدام کنید.

 

3_ عروسک لاکپشت میوه ای

این عروسک هم به دلیل ابعاد کوچکش گزینه مناسبی برای استفاده در داخل ماشین است. و شما می توانید آن را روی داشبورد یا پشت شیشه ماشین قرار دهید. این عروسک در چندین رنگ شاد و متنوع موجود می باشد و این رنگ شاد باعث می شود تا فضای داخل ماشین شادتر گردد.

 

4_ عروسک خرگوش پولیشی

عروسک خرگوش پولیشی
عروسک خرگوش پولیشی

 

بسیاری از افرادی که جذب این عروسک می‌شوند و می‌خواهند آن را انتخاب کنند ،به دلیل آن است که بسیار نرم و لطیف می باشد. این عروسک رنگ های متنوعی دارد و برای هر سلیقه ای وجود دارد. عروسک خرگوش پشمالو را هم می‌توانید روی داشبورد قرار دهید و هم به صورت آویز از آن استفاده کنید.

5_عروسک جاسوئیچی یودا

خرید عروسک آدم فضایی
خرید عروسک آدم فضایی

 

این عروسک مناسب برای سلیقه افرادی است که از آدم های فضایی خوششان می آید. این عروسک شخصیت کارتونی دارد و در فیلم جنگ ستارگان این عروسک وجود داشته است. از این عروسک هم می توانید، برای سوئیچ ماشین ،روی داشبورد و همچنین به عنوان آویز آینه استفاده کنید.

6_ عروسک پاندا کوچولو

خرید عروسک پاندا
خرید عروسک پاندا

 

بسیاری از افراد عروسک پاندا دوست دارند .در این صورت یکی دیگر از مدل های عروسک که بسیار زیبا و کاربردی است عروسک پاندا می باشد .این عروسک در ابعاد کوچک ،هم برای شیشه عقب ماشین، و هم برای روی داشبورد گزینه مناسبی است.

7_ عروسک های ایموجی جلو داشبورد

این مدل عروسک فنری یا همان ایموجی فنری جلو داشبورد، بدلیل زیبایی و دوست داشتنی بودن آنها ، کودکان هم به این عروسکها علاقه نشان می دهند.امروزه این مدل عروسک بسیار طرفدار دارد واکثر افراد در اتومبیل خود از این نوع عروسک استفاده می کنند.

در ادامه به معرفی چند مدل عروسک دیگر می پردازیم که آنها نیاز به نور آفتاب دارند.

عروسک های جلو ماشین با نور آفتاب
عروسک های جلو ماشین با نور آفتاب

1_ عروسک خورشیدی مدل جغد:

این عروسک برای تمامی خودروها مناسب می باشد و برای تزیین روی داشبورد ماشین قرار میگیرد. مدل عروسک به گونه ای است که با تابش نور خورشید به آن، عروسک به حالت رقص در می آید و باعث جذاب تر شدن ماشین می گردد .جنس این عروسک از پلاستیک می باشد.

2_ عروسک خورشیدی بابانوئل :
این عروسک برای تمام خودروها مناسب می باشد و در اثر تابش نور خورشید به حرکت در می آید.

3_ عروسک خورشیدی طرح مینیون مدل 222
4_ عروسک خورشیدی مدل مینیون استوارت (مناسب برای خودروهای پژو 206 و207)
5_ عروسک خورشیدی مدل مرد زنجبیلی کد 01
6_ عروسک خورشیدی مدل سگ عینکی کد 306
7_ عروسک خورشیدی طرح هالووین مدل SLR07
8_ عروسک خورشیدی مدل خرگوش
9_عروسک خورشیدی طرح اسکلت کد M1212
10_ عروسک خورشیدی طرح میکی موس کد mic_01

 

در این مقاله تلاش ما بر این بود که بتوانیم متنوع ترین و به روز ترین عروسک های داخل ماشین را برای شما عزیزان معرفی کنیم، تا با خیالی راحت خرید عروسک داخل ماشین را انجام دهید. عروسک برای جلو ماشین اولین انتخابی است که افراد به ذهنشان می رسد. چرا که عروسک های داخل ماشین جذابیت های زیادی دارد.

1 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست