انواع تفنگ اسباب بازی

پسر بچه های کوچک یکی از مهیج ترین و جذاب ترین اسباب بازی هایی که برای بازی استفاده میکنند انواع تفنگ ها میباشد . به همین جهت اسباب بازی تفنگ ، دارای چندین مدل میباشد که در فروشگاه اسباب بازی کیدزلند به آن ها اشاره شده است .

در بازی های  پسرها هیجان انگیزترین بازی ، بازی پلیسی ، تعقیب و گریز و دستگیری دزد ها میباشد . استفاده از تفنگ اسباب بازی یکی از محبوب ترین وسلیه مناسب در این بازی پسربچه ها میباشد. تفنگ های اسباب در فروشگاه اسباب بازی کیدزلند انواع مختلفی را دارا میباشد که هرکدام مناسب سنین مختلف برای استفاده میباشد .

انواع تفنگ اسباب بازی :

تفنگ آبپاش

یکی  اسباب بازی هایی است که والدین را با خیال آسوده به خرید چنین وسیله ای به سمت خود میکشد چرا که این سباب بازی هم مناسب سن کودک میباشد و هم باعث آسیب کودک خود هنگام بازی نمیگردد . حتی اگر درخرید تفنگ آبپاش هم شک و تردید داشتید میتوانید از اسباب بازی تفنگ حباب ساز استفاده کنید که هیچگونه خطری را برای سلامتی فرزند خود نمباشد .

تفگ ساچمه ای

این نوع تفنگ یکی از وسیله هایی است که باید هنگام خرید برای کودکان ملاحضاتی را والدین انجام دهند . این وسیله کمی به تفنگ واقعی تشبیه شده است . این نوع تفنگ با توجه سن استفاده از آن ، مناسب افراد بالا 18سال میباشد . تفنگ ساچمه اب برای کودکان خطر آفرین میباشد و هنگام استفاده از این وسیله باید ناظر و کناره کودکی که از آن استفاده میکنند باشد .

تفنگ فومی

این نوع اسباب بازی خطری برای کودکانی که از این وسلیه استفاده میکنند را ندارند . این وسلیه بخاطر داشتن تیر های فومی خطری برای سلامتی کودکان ندارند و والدین میتوانند با خیال آسوده این وسیله را در اختیار فرزند خود بگذارند .

تفنگ ژله ای

این نوع اسباب بازی یکی مهیج ترین وعالی ترین تفنگ ها میباشد که میتواند ساعت ها فرزند خود را سرگرم کند و خطری  برای سلامتی فرزند دارا نمیباش. تیر هایی که در این نوع اسباب بازی استفاده شده ژله ای مانند میباشد و خرید تیرهای آن بسیار ازران قیمت میباشد .

تفنگ ترقه ای

این نوع اسباب بازی یکی از قدیمی ترین وسلیه ها برای سرگرم کردن کودکان میباشد . تفنگ های ترقه ای  قابلیت شلیک ساچمه ای را ندارند و فقط با صدای ترقه ای که از آن سر میدهد کودک را سرگرم میکند . این نوع اسباب بازی مناسب کودکان بالا 6 سال میباشد .

تفنگ باتری خور

این نوع تفنگ دارای دو مدل میباشد در مدل اول ، این تفنگ فقط قابلیت پخش صدای شلیک را دارا میباشد وباعث مهیج و سرگرم کردن کودک میباشد اما در مدل دوم این تفنگ قابلیت مسلح کردن با تیر ژله را برخوردار میباشد و خطری برای کودکان ندارند .

سخن اخر

در هنگام خرید تفنگ های اسباب بازی باید ملاحضاتی را والدین گرامی انجام دهند و با وجود انواع مختلف اسباب بازی های تفنگ جنس و نوع این نوع وسیله بر روی روحیه سرگرم کننده کودک اثر خواهد گذاشت .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست