انواع اسباب بازی های موزیکال دخترانه را بشناسید!

اسباب‌بازی موزیکال یکی از محبوب‌ترین و قدیمی‌ترین اسباب‌بازی‌ها است. وقتی این اسباب‌بازی‌ها با طرح و رنگی مخصوص دختران تولید می‌شوند، بیشتر مورد توجه دختران قرار می‌گیرند.

اسباب‌بازی‌های موزیکال، به‌ویژه آنهایی که با طرح و رنگ دخترانه ساخته و عرضه می‌شوند، بین دختران بسیار پرطرفدار هستند. انتخاب اسباب‌بازی، به‌ویژه اسباب‌بازی‌های موزیکال، براساس جنسیت موجود نیست، اما اسباب‌بازی‌هایی که با طرح و رنگ دخترانه طراحی شده‌اند، به دلیل جذابیت بیشتر، بیشتر مورد توجه دختران قرار می‌گیرند. به همین دلیل، این اسباب‌بازی‌ها را در دسته اسباب‌بازی‌های دخترانه قرار داده‌ایم.

اسباب‌بازی‌های موزیکال در انواع مختلفی تولید می‌شوند و برای انواع سنی از نوزادی تا نوجوانی مناسب هستند. اما در دوره نوزادی و کودکی، این اسباب‌بازی‌ها بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند و به آنها پیشنهاد می‌شود.

محققان معتقدند که اسباب‌بازی‌های موزیکال برای رشد و تمرکز کودکان بسیار مفید هستند. از جمله دلایل این نظر محققان، این است که کودکان به‌طور طبیعی دارای کنجکاوی فراوانی نسبت به رفتار اطرافیان خود هستند؛ هرچه را که تکرار شود و انجام شود، به‌سرعت یاد می‌گیرند و بعدها آن را تکرار می‌کنند. به همین دلیل، وسایل سرگرمی که برای کودکان فراهم می‌شود، می‌تواند به رشد استعدادها و مهارت‌های ارتباطی آنها کمک کند.

عروسک چشم درشت دیزرت گرل با موهای آبی

عروسک چشم درشت دیزرت گرل با موهای آبی

عروسک یکی از مورد علاقه‌ترین محصولات آموزشی است که کودکان به آن علاقه زیادی دارند. بازی با عروسک‌ها منجر به یادگیری بیشتر کودکان و افزایش خلاقیت و رشد ذهنی آن‌ها می‌شود. عروسک دیزرت گرل؛ یکی از اسباب‌بازی‌های دخترانه و موزیکال است که دارای چشمان بزرگ و جذاب است.

این عروسک از جنس نرم و گوشتی است و موهایش دوخت شده و از کیفیت بالایی برخوردار است. دست و پاهای عروسک دیزرت گرل قابل حرکت هستند و کودک می‌تواند ساعت‌ها با این عروسک جذاب سرگرم شود.

بیشتر بخوانید : اسلایم پفکی چجوری درست میشه؟ | آموزش 4 فرمول ساخت اسلایم پفکی

تلفن اسباب‌بازی موزیکال با طرح پرنسس

تلفن اسباب‌بازی موزیکال با طرح پرنسس

تلفن‌های فانتزی از محصولاتی هستند که به دلیل جذابیت و سرگرم‌کننده بودن، و همچنین جنبه آموزشی که دارند، تقریباً برای هر کودک خریده می‌شوند. در این بین تلفن‌هایی که در طرح‌های انیمیشنی تولید می‌شوند، طرفداران بیشتری داشته و برای کودکان جذاب‌تر می‌باشند. در اینجا یک تلفن اسباب‌بازی موزیکال با طرح پرنسس معرفی شده که بسیار زیبا و فانتزی است و دارای ویژگی‌های فراوانی است. تلفن‌های اسباب‌بازی اکثرا باطری خور بوده و توسط باطری‌های قلمی تغذیه می‌شوند.

تلفن‌های اسباب‌بازی اکثرا برای سرگرمی کودکان طراحی شده‌اند و وظیفه سرگرم‌کردن آنها را برعهده دارند. این محصول علاوه بر پخش موسیقی معمولی که بر روی همه تلفن‌های اسباب‌بازی وجود دارد، موزیک‌های متنوع‌تری نیز پخش می‌کند. همچنین یکی از ویژگی‌های این محصول چرخیدن پرنسس روی آن است که جذابیت آن را افزایش می‌دهد. ویژگی دیگر این محصول، داشتن صداهای واقعی تلفن‌ها است. به این صورت که هنگام برداشتن و یا قرار دادن مجدد گوشی تلفن، صدای آن را خواهید شنید. همچنین هنگام چرخاندن عروسک پرنسس، موسیقی زیبا و شادی را خواهید شنید. تلفن دخترانه طرح پرنسس؛ دارای وزن تقریبی تلفن پرنسس ۴۴۰ گرم، و سایز جعبه ۲۲۰×۱۷۰×۲۰۰ میلی‌متر می‌باشد که آن را در دسته تلفن‌های سایز بزرگ قرار می‌دهد. این محصول برای هدیه دادن به کودکان بالای دو سال مناسب است.

عروسک موزیکال چرخشی آنجل

عروسک موزیکال چرخشی آنجل

پس از روشن شدن، عروسک موزیکال آنجل موسیقی خاص خود را پخش می‌کند و در محل خود می چرخد. یکی از نکات جالب این عروسک، داشتن چراغ است. پس از روشن شدن این عروسک، یک لایه از دامن بزرگ آن بالا می‌رود و چراغ‌های جذاب آن روشن می‌شود. اگر در طول حرکت این عروسک با مانعی برخورد کند، متوقف می‌شود و سپس به مسیر خود ادامه می‌دهد. این محصول با استفاده از سه عدد باطری قلمی نوع AA تغذیه می‌شود که در تمامی فروشگاه‌ها موجود است. همچنین برای حرکت بهتر و روان‌تر این عروسک، توصیه می‌شود آن را بر روی یک سطح صاف مانند سرامیک یا پارکت قرار دهید. از ویژگی‌های دیگر این محصول می‌توان به دو عدد بال اشاره کرد که در پشت عروسک قرار می‌گیرند و ظاهر آن را زیباتر می‌کنند. عروسک رقصنده آنجل توسط 3 عدد باطری قلمی تغذیه می‌شود که به آسانی قابل تهیه است و نیازی به نگرانی در این زمینه نیست. با استفاده از موسیقی و حرکات خود، عروسک موزیکال آنجل می‌تواند دختران را شادمان کند و آنها همراه با آن برقصند و ساعت‌ها سرگرم شوند.

ست چای خوری 17 تکه موزیکال طرح فانتزی

ست چای خوری 17 تکه موزیکال طرح فانتزی

ست چای خوری 17 تکه موزیکال طرح فانتزی؛ مجموعه قوری و فنجان بچه‌ها جزو بهترین اسباب بازی‌ها و سرگرمی‌های دخترانه است. بیشتر مجموعه‌های قوری و فنجان موجود در بازار دارای طرح‌های دخترانه فانتزی هستند و در رنگ‌های صورتی ساخته می‌شوند. ست چای خوری 17 تکه موزیکال طرح فانتزی؛ دخترانه است و رنگ آن، صورتی جذاب است. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به موزیکال بودن و داشتن چراغ‌های کتری اشاره کرد. کتری این ست چای خوری اسباب بازی دارای باطری است و با فشار دادن دکمه بالای قوری، صدای قورقور آب خوردن و ریختن چایی را خواهید شنید، همچنین در داخل این قوری چراغ‌هایی نصب شده‌اند که روشن می‌شوند و جلوه‌ای خاص به آن می‌دهند. این محصول برای کودکانی که به اسباب بازی‌های خانه علاقه‌مند هستند مناسب است و می‌تواند ساعت‌ها آنها را سرگرم کند. بازی کردن با اسباب بازی‌های منزل و آشپزخانه همیشه جزو علایق کودکان بوده و هست و شما می‌توانید با تهیه این اسباب بازی زیبا کودک خود را خوشحال کنید.

این محصول برای کودک بالای 3 سال مناسب است. تمامی قطعات این اسباب بازی دخترانه به جز قوری آن قابل شستشو هستند و شما می‌توانید به راحتی آنها را زیر آب بگذارید و آنها را بشورید. اندازه جعبه این ست چای خوری 340×280×70 میلیمتر است و وزن تقریبی آن 400 گرم می‌باشد، و برای هدیه دادن به کودکان بالای سه سال مناسب است. جنس جعبه این محصول از مقوای محکم است و جذابیت بالایی دارد و برای هدیه دادن بسیار مناسب است.

لاکپشت اسباب‌بازی موسیقی و حرکتی با طرح چرخ دنده

لاکپشت اسباب‌بازی موسیقی و حرکتی با طرح چرخ دنده

یک اسباب‌بازی موسیقی و دارای روشنایی است. این محصول دلپذیر برای استفاده پس از 3 سالگی مناسب می‌باشد. در داخل این لاکپشت اسباب‌بازی، چرخ‌های دنده و چراغ‌های مختلفی وجود دارد که با روشن شدن آنها فعال می‌شوند و می‌توانند کودک شما را به مدت ساعت‌ها سرگرم کنند.

این محصول از مواد اولیه با کیفیت تولید شده و به همین دلیل دارای دوام قابل قبولی در برابر ضربات ممکن است. در پایین این لاکپشت اسباب‌بازی، یک چرخ وجود دارد که به صورت خودکار حرکت می‌کند و لاکپشت را حرکت می‌دهد. از مزایای بازی با این لاکپشت اسباب‌بازی موسیقی و حرکتی می‌توان به افزایش هوش هیجانی، تقویت تخیل و تقویت مهارت‌های دستی و انگشتی کودک اشاره کرد.

ماهی اسباب‌بازی چرخ‌دنده (موزیکال + حرکتی)

ماهی اسباب‌بازی چرخ‌دنده (موزیکال + حرکتی)

این اسباب‌بازی جالب که به شکل ماهی نمو شبیه است، علاوه بر حرکت چرخشی (برای جابجایی نیاز به یک سطح صاف دارد) دارای چشم‌های قابل حرکت است و در هنگام حرکت همراه با موزیک و نور، چشم‌ها و بال و دم خود را می‌تکاند. این اسباب‌بازی ماهی چرخ‌دنده نامیده می‌شود، به دلیل وجود چرخ‌های پررنگ و زیبا در داخل آن و پوسته شفاف ماهی که باعث می‌شود چرخش این چرخ‌ها قابل مشاهده باشد. این اسباب‌بازی ماهی از مواد پلاستیک با کیفیت ساخته شده است و دارای دوام بالایی است. از نظر کیفیت و دوام، این محصول قابل مقایسه با محصولات شرکت هولی تویز است. شرکت هولی تویز همچنین یک اسباب‌بازی ماهی مشابه با ماهی چرخ‌دنده در میان محصولات خود دارد که همانطور که ذکر شد، بسیار زیبا و کاربردی است. البته اسباب‌بازی ماهی هولی تویز دارای پوسته شفاف نیست و به شکل ماهی انیمیشن طراحی و تولید شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست