معصومیت دنیای کودکان منحصر به هیچ نقطه و مکان خاصی نیست. با قاطعیت میتوان گفت خاطرات دوران کودکی جزو زیبا ترین و به یاد ماندنی ترین خاطرات در تمامی دوران زندگی انهاست ، ساختن دنیای زیبا برای کودکان و سهیم بودن در این خاطرات میتواند ما را به زمانهای دورتر برده و کودکان نیز به راحتی ما را در شادی خود سهیم میسازند . به دور از تنشها ، خود خواهی ها و استرسهای معمول زندگی که جزو مشکلات روزمره ماست ، ورود به دنیای کودکان میتواند برای بزرگترها نیز شادی آور باشد.

در همین راستا مجموعه کیدزلند از سال 1380 با هدف تآمین نیاز های تفریحی و رشد فکری کودکان و نوجوانان شروع بکار نمود  از آنجاییکه مخاطب این مجموعه عزیز ترین افراد خانواده و همچنین آیمده سازان این مرز و بوم هستند ، سنگینی مسیولیت ما را دو چندان نمود. انتخاب نوع کالا ، کیفیت ، سازگاری با فرهنگ ایرانی اسلامی ، رعایت استاندارد و قوانین بهداشت کودکان و نهایتاً ایجاد فضای مفرح و شاد در کنار آموزش و رشد فکری آنها چالشهایی بود که این مجموعه از بدو شروع به کار خود را متعهد و مقید به رعایت آنها نموده است .

در کنار موارد یاد شده ، هدف جانبی این مجموعه اشتغالزایی و به کار گیری نیروهای متخصص از میان جوانان تحصیل کرده است . آموزش مستمر نیروها با همکاری مشاوران با تجربه در زمینه های مختلف و با شعار تئوری کایزن (بهبود مستمر) همواره در دستور کار این مجموعه میباشد.

نگرش مدیریت به کیفیت کالاهای ارایه شده با توجه به خط مشی تعریف شده ، منجر به همکاری با برند معتبر در 3 زمینه عروسکهای پولیشی ، ماشینهای فلزی کلکسیونی و اسباب بازی گردید. در این راستا برندهای معتبری چون HWD و METOO و DUOAI  با نشان CE  آمریکا و حفظ استاندار بین المللی مورد تآیید پرورش فکری کودکان و نوجوانان از جمله اقلام این مجموعه می باشد ،

با نگاهی به آینده و در جهت پایش کیفیت و رضایتمندی مشتریان ، این مجموعه بعنوان اولین مجموعه ای که موفق به اخذ گواهینامه ایزو 9001:2015  در زمینه کیفیت در تآمین و فروش سه شاخه فعالیت خود گردیده است.

در کنار تمامی فعالیت های یاد شده ، تلاش مدیریت این مجموعه همراه در جهت تکنولوژی و راندازی تولید داخلی محصولات مورد نیاز بوده است لذا چشم انداز آتی این مجموعه با تعریف پروژه چند فازی ، طراحی ، تولید توزیع محصولات به روز با نیم نگاهی به بازار های بین المللی و صادرات آنها میباشد.

از دیگر فعالیت های انجام شده توسط این مجموعه ایجاد سیستم منحصر به فرد بسته بندی و ارسال سفارشات مشتریان عزیز بوده است . حفظ کرامات مشتریان و نیز حس مشترک المنافع بودن با آنها سبب گردیده تا این مجموعه اقدام به طراحی سیستم سفارش گیری ، جمع آوری ، بسته بندی و ارسال خاص خود نموده است چنانکه مفتخریم ارسال بار مشتریان عزیز در حداقل زمان  با ایمن ترین سیستم بسته بندی و اطلاع رسانی دقیق با تکیه بر نیرو های متخصص و آموزش دیده انجام می پذیرد.

 در وهله اول افتخار ما برق شادی در نگاه کودکان و عزیزان شما و رشد فکری همزمان آنها و در کنار آن کمک به چرخه اقتصادی ایران عزیز است،

افزایش رضایمندی مشتریان در زمینه های خرید ، ارسال و فروش و همچنین اعمال نظرات سازنده آنها چراغ راه آینده و رسالت ارتقاء کیفی این مجموعه خواهد بود

فهرست