چگونه دکوراسیون جذاب در فروشگاه اسباب بازی ایجاد کنیم؟

طراحی دکوراسیون فروشگاه اسباب بازیتزئین فروشگاه اسباب بازی به دلیل حضور بیشتر کودکان، نیاز به چیدمانی دارد که از ایجاد هرگونه اشکال و مشکلاتی برای کودکان و والدین جلوگیری کند. در نتیجه، طراحی و دکوراسیون این مغازه باید به گونه‌ای باشد که وسایل به ترتیب قرار گیرند و همگی به راحتی قابل مشاهده و دسترسی باشند تا والدین و کودکان بتوانند اسباب بازی‌ها را به سادگی پیدا کنند.

طراحی دکور اسباب بازی فروشی

طراحی دکور مغازه اسباب بازی باید جذاب باشد تا مردم را وادار به ورود به فروشگاه کند. به همین دلیل حضور یک طراح دکور برای ایجاد طراحی معتبر و موثر ضروری است. باید از متریال‌ها و مواد مختلف در دکوراسیون آگاهی داشته باشید و همچنین باید با هماهنگی رنگ‌ها و چیدمان متناسب، یک دکور جذاب و ویترینی تبلیغاتی متمایز برای فروشگاه خود ایجاد کنید.

نورپدازی مغازه اسباب بازی فروشی

روش استفاده از رنگ‌ها در فضای کودکانه بسیار حائز اهمیت است. برای مثال، اسباب بازی‌ها همگی دارای رنگ‌های متنوع و شاد هستند، بنابراین برای افزایش دیده شدن بهتر، پیشنهاد می‌شود که بک ‌گراند از رنگ سفید با القای خاکستری روشن استفاده شود.

نحوه استفاده از رنگ‌بندی و نورپردازی در دکوراسیون فروشگاه اسباب‌بازی از اهمیت بسیاری برخوردار است. استفاده از رنگ‌های شاد و متنوع در طراحی دکوراسیون مغازه اسباب‌بازی بسیار مؤثر واقع می‌شود و به همین دلیل باید یک رنگ خنثی نیز در پس‌زمینه به کار گرفته شود. به عنوان مثال، می‌توان دیوارها، سقف و قفسه‌ها را با یک رنگ خنثی رنگ‌آمیزی کرد. اگر رنگ خنثی در پس‌زمینه مورد استفاده قرار گیرد، نور به خوبی منعکس می‌شود و اسباب‌بازی‌ها و لوازم بازی کودکان بهتر دیده می‌شوند.

چیدمان

در صورت مدیریت درست چیدمان عروسک‌ها و لوازم بازی، رفت‌وآمد و انتخاب کالا، برای فروشندگان و مشتریان را آسان می‌کند و تأثیر زیادی بر روی میزان فروش و سود دارد. نحوه چیدمان مستقیماً تأثیرگذار بر کسب و کار شماست. در گوشه‌های مغازه می‌توانید از عروسک‌های نرم و بزرگ به عنوان بخشی از دکوراسیون استفاده کنید. انواع مختلفی از چیدمان وجود دارد از جمله چیدمان خطی، حلقه‌ای، چیدمان آزاد و زاویه‌ای که باید بسته به متراژ مغازه انتخاب شود.

بهترین چیدمان ممکن است چیدمان آزاد باشد که به شما امکان می‌دهد دست آزادی داشته باشید تا اسباب‌بازی‌ها را بچینید و تنظیم کنید. این امکان خلاقیت شما را در چیدمان بازتر و بیشتر می‌کند و یک فضای بازی مناسب برای کودکان ایجاد می‌کند.

برای نگهداری از اجناس، عروسک‌ها و اسباب‌بازی‌ها در بخش انبار، نیاز به قفسه‌ها، کمدها و کابینت‌های جادار دارید.

فضای  پرانرژی و شاد

برای طراحی دکوراسیون فروشگاه یا مغازه اسباب بازی و اسباب‌بازی‌های کودکان، باید محیطی پرانرژی و پرانگیزه ایجاد کرد. هر بخش باید دارای یک سبک و تزییناتی با رنگ‌های شاد و پرانرژی باشد. استفاده از پوسترها و تصاویر شخصیت‌های کارتونی می‌تواند به ایجاد این فضا کمک کند. پخش موسیقی‌های کودکانه و پرانرژی نیز برای کودکان جذاب است.

در صورتی که مغازه دارای مساحت زیادی باشد، می‌توانید هر بخش را جداگانه با توجه به جنسیت و نوع اسباب‌بازی طراحی و تزیین کنید و از رنگ‌های مناسب استفاده نمایید. ایجاد یک بخش کتاب کودک نیز ایده جالبی است.

تقسیم‌بندی فضا در مغازه

علاوه بر سبک و انتخاب مکان ‌گذاری خاص برای چینش اسباب‌بازی‌ها، تقسیم‌بندی فضا در مغازه نیز بسیار مهم است. البته همه مغازه‌ها بزرگ نیستند و امکان تقسیم فضا به بخش‌های جداگانه در برخی موارد وجود ندارد. در این صورت حداقل می‌توانید اسباب‌بازی‌های مخصوص پسران را از اسباب‌بازی‌های مخصوص دختران جدا کنید. همچنین اگر اسباب‌بازی‌های مناسب نوجوانان یا بزرگسالان را نیز به فروش می‌رسانید، تلاش کنید آنها را در بخش مجزا و اختصاصی از فروشگاه قرار دهید.

بیشتر بخوانید : چیدمان اسباب بازی ها در اتاق کودکان

نکات کلیدی در دکوراسیون مغازه اسباب‌بازی فروشی

  • در نظر بگیرید که یک تم یا موضوع خاص را برای طراحی مغازه اسباب‌بازی خود انتخاب کنید؛ به عنوان مثال، از المان‌های لگو در دیزاین فروشگاه استفاده کنید.
  • برای والدین، صندلی یا محلی برای استراحت فراهم کنید تا زمان بازدید کودکان در مغازه را افزایش دهید.
  • از چیدمان‌های مختلفی مانند چیدمان بر اساس رنگ یا اندازه استفاده کنید.
  • در صورت عدم موفقیت در فروش محصولات خاص، مکان آنها را تغییر دهید.
  • برای ایجاد تعاملات قبل از خرید، مکانی تعبیه کنید که کودکان بتوانند وسایل و اسباب‌بازی‌ها را آزمایش کنند.
  • وسایل پرفروش و جذاب را در مکان‌هایی قرار دهید که به چشم بیافتند.
  • از پوسترها و تصاویر شخصیت‌های کارتونی برای تزئین دیوارها و سقف استفاده کنید.
  • رنگ‌های جذاب و پرانرژی را در دیزاین مغازه به کار ببرید.
  • اگر مغازه بزرگ است، نشانه‌ها و راهنماهایی برای دسترسی به بخش‌های مختلف نصب کنید.
  • نمایشگری برای معرفی محصولات و بازی‌ها در نظر بگیرید.
  • همیشه نظافت و تمیزی فضا و اجناس را در اولویت داشته باشید.
  • از کفپوش‌های نرم و رنگارنگ برای کف فروشگاه استفاده کنید.
  • تهویه مناسب و بوی خوش را برای مشتریان فراهم کنید تا تجربه خرید آنها را بهبود ببخشد.

معرفی بزرگترین مرکز عمده فروشی اسباب بازی در تهران

اگر شما یک فروشگاه اسباب بازی دارید باید محصولات خود را با بهترین قیمت و ارسال سریع در عمده فروشان سراسر کشور تهیه کنید ، پیشنهاد می کنیم از فروشگاه کیدزلند که به عنوان مرکز عمده فروشی اسباب بازی و عمده فروشی عروسک در مرکز تهران فعالیت میکند دیدن نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست