معرفی انواع اسلایم خامه ای

معرفی انواع اسلایم خامه ای

در میان گونه‌های مختلف اسلایم، اسلایم خامه‌ای جایگاه ویژه‌ای دارد و به نظر می‌رسد توجه عموم را به خود جلب کرده است. می‌توان گفت که انواع اسلایم به علت قلنج‌های بی‌پایانی که ایجاد می‌کند، بیشترین توجه را به خود جلب کرده است.

اسلایم خامه‌ای دارای ویژگی‌هایی است که آن را ویژه می‌کند. این نوع اسلایم همچون خامه نرم و لطیفی است، اما در عین حال بسیار کشسان و پف دار می‌باشد. وقتی لایه‌های آن را کشیده و بهم زده می‌شوند، قلنج‌های بی‌پایان در آن ایجاد می‌شوند و صدای آنها وقتی ترک می‌شوند، هیجان‌انگیزی بیشتری به بازی اسلایم اضافه می‌کند. وقتی با اسلایم خامه‌ای بازی می‌کنید، لذت بردن از بازی با آن لحظاتی شیرین و بی‌پایان را برایتان به ارمغان می‌آورد.

اسلایم خامه‌ای در تنوع رنگی فراوانی در دسترس است و در انتخاب رنگها همچنان آزادی دارید. اگر مایل باشید، می‌توانید از پودرهای رنگی یا رنگ‌های مایعی مورد علاقه خود برای تغییر رنگ آن استفاده کنید تا تجربه لذت‌بخشی را تجربه کنید.

فروشگاه کیدزلند فروش عمده اسباب بازی با تنوع گسترده

اسلایم چیست؟

اسلایم چیست

اسلایم از نظر علمی، یک ماده با خصوصیت‌های بسیار خاص است. این ماده یک مایع غیرنیوتنی است، به این معنا که نه جامد و نه مایع است. اسلایم شکل ثابتی ندارد؛ به عبارت دیگر، می‌توانید آن را مثل یک جامد در دست خود بگیرید و همچنین مانند یک مایع، اگر به آن فشار دهید، جاری می‌شود. این خصوصیت ارتجاعی نیز دارد، به این معنا که می‌توان آن را فشرده کرد یا آن را به صورت توپ بهم پرتاب کرد.

چرا اسلایم توسط بسیاری دوست داشته می‌شود؟

ساختار شیمیایی اسلایماسلایم به دلیل ویژگی‌های جذاب خود بسیار محبوب است و علاوه بر سرگرمی، کاربردهای دیگری نیز دارد. به عنوان مثال، اسلایم می‌تواند در آموزش مفاهیم پلیمرها، علم مواد و واکنش‌های شیمیایی به کودکان کمک کند.

اما اسلایم مختص کودکان نیست. با لمس و فشار دادن به آن بین انگشت‌ها بدون اینکه به دست‌ها چسبیده، می‌تواند یک راه خوب برای کاهش استرس باشد. به همین دلیل بسیاری از افراد به خصوصیت کشسان و عدم چسبندگی آن علاقه دارند.

یک ویژگی جالب اسلایم این است که با استفاده از مواد خانگی ابتدایی ساخته می‌شود، اما پس از ترکیب این مواد، تبدیل به یک ماده کاملاً متفاوت می‌شود.

پیشنهاد مطالعه : روش های بازی با اسلایم {بازی با اسلایم خامه ای مفید است یا مضر}

ساختار شیمیایی اسلایم

در اسلایم، پلیمرها و فعال‌کننده بور پیوندهای شیمیایی ایجاد می‌کنند که انعطاف‌پذیری خاصی نسبت به محیط اطراف نشان می‌دهند. بیشتر انواع اسلایم نمونه‌هایی از پلیمرها هستند. پلیمرها مولکول‌هایی هستند که از طریق پیوندهای زنجیره‌ای اجزای تشکیل ‌دهنده را به یکدیگر وصل می‌کنند.

آب نیز بخش اصلی اسلایم را تشکیل می‌دهد و دو ترکیب مهم دیگر آن چسب مخصوص و بور (محلول بوراکس) هستند.

انواع مدل های محبوب اسلایم خامه ای

اسلایم-خامه-ایژل اسلایم خامه‌ای

یک نوع دیگر از واتر‌اسلایم است که به ویژه در دست بزرگترها بسیار محبوب است. این خمیر ژله‌ ای بسیار نرم و فشرده است و به شکلی شبیه به خامه ساخته شده است، اما کمی از ویژگی ژله‌ای را دارا نمی‌باشد. ژل اسلایم خامه‌ای در رنگ‌های متنوعی موجود است و حتی ممکن است ترکیبی از چندین رنگ داشته باشد تا ظاهر جذابی به این خمیر ژله‌ای خامه‌ای بدهد. در فروشگاه کیدزلند ، شما می‌توانید هر یک از این محصولات را با قیمت مناسب سفارش دهید.

پیشنهاد مطالعه :طرز تهیه اسلایم خامه ای

ژل اسلایم پفکی

یک نوع دیگر از اسلایم‌ها به نام ژل اسلایم پفکی وجود دارد که به خانواده ژل اسلایم خامه‌ای تعلق دارد. این نوع اسلایم کمی نرمتر از ژل اسلایم خامه‌ای است و شکلی شبیه به خمیر بازی دارد. این ویژگی باعث می‌شود که اسلایم پفکی برای طراحی و ساخت اشکال مختلف، به ویژه برایکودکان، مناسب باشد و آنها بتوانند با خلاقیت خود اشکال متنوعی ایجاد کنند.

سخن پایانی

در این مطلب از کیدزلند به معرفی اسلایم خامه ای و کاربرد های مدل های مختلف آن پرداختیم . اسلایم ها از وسایل بازی بسیار محبوبی هستند که این روز ها بین بزرگ سالان و کودکان رایجند . برای مشاهده انواع اسباب بازی ها به فروشگاه کیدزلند مراجع کنید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست